Koreni blagovne znamke Stelton segajo v šestdeseta leta prejšnjega stoletja, vendar velja spomniti, da se je pravi razvoj blagovne znamke zgodil desetletje pozneje. Takrat je bil to Arne Jacobsen, legenda danskega oblikovanja in hkrati... tast takratnega direktorja Steltona, Petra Holmblada. Znano kolekcijo Cylinda Line, ki je prav tako na voljo v FormAdore, je zasnoval Arne Jacobsen; leta 1967 je prejela prestižno nagrado ID.
Dizajn, ki ga predlaga danski proizvajalec, bo zadovoljil tudi najzahtevnejše okuse, visoka kakovost ponujenih izdelkov pa bo njihovo uporabo spremenila v čisti užitek. Stelton ponuja številne kolekcije in linije; najbolj priljubljene boste našli v FormAdore. V Stelton Classic boste našli elegantne izdelke s klasično obliko, Stelton Nordic očara s svojo nordijsko strogostjo in minimalizmom, medtem ko je Stelton Danish Modern Stelton Danish Modern – nekaj za ljubitelje sodobnih rešitev pri oblikovanju vsakdanjih predmetov.
248 text.x_products
Steallan in Carton sta bila prijatelja, ki sta združila moči (in imena!), da bi ustvarila eno najbolj prepoznavnih danskih blagovnih znamk na področju funkcionalnega dizajna – Stelton. Kdo ve, morda pa ta podvig ne bi doživel takšnega uspeha, če ne bi bilo botra direktorja podjetja. To ni bil nihče drug kot eden največjih danskih oblikovalcev – Arne Jacobsen. Na nagovarjanje svojega botra je zasnoval linijo dodatkov za kavo in čaj. To kolekcijo so zaznamovale valjaste oblike, izdelane iz najkakovostnejšega brušenega nerjavečega jekla, z elegantnimi črnimi plastičnimi ročaji. Preprostost kolekcije Cylina-Line je bila v močnem nasprotju z zaobljenimi oblikami, ki so bile takrat priljubljene, njen uspeh pa je bil leta 1967 okronan s prestižno nagrado ID Prize.
Razvoj blagovne znamke Stelton je močno pospešilo tudi več kot 30-letno sodelovanje Petra Holmblada z drugim velikanom oblikovalskega sveta – Erikom Magnussnom, kar je povzročilo številne brezčasne kreacije iz kataloga blagovne znamke – vključno z znano termo posodo, paradnim konjem znamke. Od leta 2004, deloma zaradi novega lastnika in deloma zaradi spreminjajočih se trendov, je blagovna znamka obogatila svoj katalog z novimi oblikami (čeprav valjasta oblika ostaja njen zaščitni znak) in novimi linijami – vključno s kolekcijo Danish Modern 2.0, sodobno interpretacijo izdelkov, ki so postali kanonični v danskem oblikovanju.
Vizija Steltona je postati najbolj inovativna, trendovsko usmerjena blagovna znamka za opremo doma, vodena s skandinavsko filozofijo oblikovanja. Ponudba Steltona želi biti prva izbira za vsakogar, ki išče eleganten, a hkrati vsestranski dizajn, ki obogati vsakdanje bivalne prostore. Ambicija Steltona sega tudi do sodelovanja z najboljšimi med mednarodno priznanimi oblikovalci.