To italijansko blagovno znamko je leta 2012 ustanovil Francesco Pavia kot odgovor na nenehno naraščajočo človeško mobilnost. Oblikovalec se je odločil, da se bo lotil problema prtljage, ki se med potovanjem poškoduje, in pošteno je reči, da je dobesedno in v prenesenem pomenu popolnoma "ponorel". Oblikoval je kovček, ki ga lahko uporabljate brez skrbi za njegovo usodo, saj so vidni znaki uporabe njegov zaščitni znak.
Čeprav je površina kovčkov Crash Baggage precej upognjena, je to pravzaprav le pameten trik, da so še bolj odporni na poškodbe in udrtine. Obstoječi upognjeni deli so postavljeni tako, da je vsak nadaljnji padec prtljage ali njen nenadzorovan let iz sortirnice v prtljažnico in nazaj čim manj invaziven. Slogan blagovne znamke je HANDLE WITHOUT CARE ali 'prenašajte brez skrbi'. Kovčke Crash Baggage vzamete s seboj na potovanje in vam ni treba razmišljati o dodatni zaščiti pred odrgninami in udarci. In če se ti vseeno pojavijo – bo kovček videti še bolje!
25 text.x_products