Od slaščičarja do čajnega mogotca. Zgodba Pavla Michailovitcha Kousmichoffa, ustanovitelja Kusmi Tea, je idealen material za scenarij. Vse se je začelo leta 1867 v čarobnem Sankt Peterburgu, kjer mladi Pavel, ki je delal v čajni trgovini, odkrije svojo ljubezen do aromatičnega napitka... Fascinantna zgodovina čaja Kusmi, prepletena ne le z vzponi, temveč tudi s padci, še vedno navdušuje s svojim hitrim dogajanjem in polnokrvnimi liki. Prav njim se lahko ljubitelji čaja po vsem svetu prepustijo izvirnim in edinstvenim mešanicam – izpopolnjenim skozi več desetletij.
Edinstvene sestave, bogastvo okusov, vrhunske sestavine in 'tisto nekaj', kar zaznamuje čaje, skrite v čudovitih baročnih pločevinkah, so skrivnost uspeha blagovne znamke Kusmi Tea, ki ima zdaj sedež v Parizu. Pripravljeni čaji Kusmi so odlična ideja za darilo, medtem ko bo blagovna znamka blagovnih čajnih dodatkov dopolnila vašo barvito kolekcijo Kusmi Tea.
103 izdelki
23,67 €
Kusmi
Odprema v 24h
34,58 €
Kusmi
Ta izdelek trenutno ni na voljo.


Nekateri rituali dodajo okus vsakdanjemu življenju. Odmor ob skodelici toplega napitka je trenutek umirjenosti ali, nasprotno, energična spodbuda. Kaj pa če bi bil čaj več kot le pijača? Kaj pa če bi bil lahko manifest svobode, povabilo k igri in praznovanje lepote v njeni najčistejši obliki? To je zgodba, ki jo pripoveduje vsaka pločevinka Kusmi Tea – blagovne znamke, ki je pretresla konvencije in na novo definirala umetnost mešanja čaja.
Čeprav se zgodovina blagovne znamkega sega v leto 1867 in carski Sankt Peterburg, kjer je Pavel Kousmichoff odprl svojo prvo čajnico, danes njena duša bije v ritmu pariškega srca. V Franciji, deželi velike odprtosti in raznolikosti ter art de vivre, je ruska dediščina blagovne znamke dobila povsem nov značaj. Tu je Kusmi Tea odvrgla steznik strogega bontona in se odprla neverjetnim kombinacijam, drznim eksperimentom in čisti radosti ustvarjanja.
Danes je Kusmi Tea dom nenehne revolucije. Revolucija okusa, ki združuje črni čaj s citrusi in začimbami, ter zeleni čaj z meto in kumare. Revolucija stila, vidna v baročni, barviti embalaži, ki je sama po sebi okras vsake kuhinje. In končno, revolucija razmišljanja – pitje Kusmi Tea je potrditev svobode, odprtosti za novo in nepričakovano. To je zavestna izbira blagovne znamke, ki skrbi ne le za to, kar je v skodelici, ampak tudi za to, kar je okoli nje.
Ste se kdaj vprašali, zakaj so pločevinke Kusmi Tea tako bogato okrašene in na voljo v vseh barvah mavrice? Da bi razvozlali to skrivnost, se moramo vrniti v čase carske Rusije, v majhno čajnico v Sankt Peterburgu, katere lastnik je pravkar najel dostavljavca ... Fantu je bilo ime Pavel Michailovitch Kousmichoff, in kot se je izkazalo kasneje, je svet imel z njim velike načrte.
Mladi Kousmichoff je hitro odkril svojo ljubezen do čaja. Takrat še ni vedel, da bo njegova strast za vedno spremenila njegovo življenje ... in čajno industrijo. Štirinajstletnik je nenehno gojil svojo strast, kar ni ušlo lastnikovi pozornosti, ki se je končno odločil mladeniča uvesti v skrivnosti aromatičnih kompozicij. Leta kasneje je Pavlov šef postal njegov tast in mu podaril majhno trgovino. Tako se je leta 1867 rodila blagovna znamka Kusmi.
Uspešno poslovanje je prinašalo znatne dobičke – do leta 1901 je imel Pavel že deset prodajnih mest v Rusiji. Spodbudjen z uspehi je enega od svojih sinov, Viatcheslava, poslal osvajat angleški trg. Šest let kasneje so v Kusmi Tea uživali tudi v Londonu. Leta 1908 je Viatcheslav prevzel dediščino po umrlem očetu. Njegova vztrajnost in ambicije so prispevale k nadaljnjemu razcvetu družinskega podjetja, ki bi ga takrat lahko imenovali imperij – do leta 1917 se je ponašal z kar 51 trgovinami. Idilo je prekinil nepričakovani izbruh oktobrske revolucije v Rusiji.
Leta 1946 je Viatcheslav umrl, njegovo vojno oslabljeno poslovanje pa je prevzel sin Konstantin. Na žalost mu je primanjkovalo podjetniških sposobnosti prednikov – iz leta v leto se je stanje nekoč impresivnega podjetja slabšalo. Končno se je leta 1972 Kusmi Tea soočil z možnostjo bankrota.
Po številnih težavah in poskusih reševanja družinskega podjetja je Konstantin sprejel težko odločitev, da ga proda. Prešlo je v roke bratov Orebi, ki sta bila navdušena nad izvirnostjo čudovito dišečih mešanic. Zahvaljujoč njunim prizadevanjem je propadajoče podjetje ponovno zablestelo na trgu. Trenutno je Kusmi Tea pod istimi lastniki vodilna blagovna znamka med francoskimi čaji in zmaguje po vsem svetu.
Danes lahko izbiramo med številnimi edinstvenimi okusi, zaprtimi v značilnih, pravljično barvitih pločevinkah. Originalna embalaža in imena mešanic, ki jih je določil prvi lastnik podjetja, navdihnjena z kraji in ljudmi blizu njegovega srca, so ostala nespremenjena. Zato med njimi niso smeli manjkati čaji z imeni, kot sta Princ Vladimir in Sankt Peterburg.
Čaji Kusmi kljubujejo ustaljenim vzorcem. To niso aromatizirani čaji, ki ne ponujajo ničesar več kot barvo in močan vonj. Mešanice Kusmi Tea so bile izpopolnjene v desetletjih – iz njih so bili izvlečeni okusi, ki jih v drugih čajih ni. Nenavadne kombinacije so osvojile srca ljubiteljev čaja, nekatere pa so postale svetovne uspešnice – primer je ikonični BB Detox, mešanica mateja, zelenega čaja, rooibosa, guarane, regrata in grenivke. V FormAdore si lahko samostojno sestavite svoje najljubše okuse Kusmi ali izberete že pripravljen čajni set.

