Sklenitev pogodbe med kupcem in prodajalcem je mogoča na dva načina.
Kupec ima pravico, da se pred oddajo naročila pogaja o vseh določbah pogodbe s prodajalcem, vključno s tistimi, ki spreminjajo določbe spodnjih splošnih pogojev. Ta pogajanja morajo potekati v pisni obliki in biti naslovljena na prodajalca (FORMADE, Marszałkowska 34/50, 00-554 Varšava, Poljska).
V primeru, da se kupec odpove možnosti sklenitve pogodbe s posamičnimi pogajanji, se uporabljajo spodnji splošni pogoji in ustrezni zakonski predpisi.
1. Pojmi, uporabljeni v Splošnih pogojih, pomenijo:
1) Naslov za reklamacije – Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów, Poljska.
2) Akt o digitalnih storitvah – Uredba (EU) 2022/2065 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. oktobra 2022 o enotnem trgu digitalnih storitev in o spremembi Direktive 2000/31/ES (Digital services act / DSA).
3) Cenik dostave – na spletni strani trgovine objavljen seznam razpoložljivih vrst dostave in njihovih stroškov.
4) Delovni dnevi – dnevi od ponedeljka do petka, razen zakonsko določenih dela prostih dni;
5) Dostava – vrsta prevozne storitve z navedbo prevoznika in stroškov, navedenih v ceniku dostave na spletni strani trgovine.
6) Dokazilo o nakupu – račun, izdan v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost in drugimi ustreznimi zakonskimi predpisi.
7) Registracijski obrazec – obrazec, ki je na voljo v Trgovini in omogoča ustvarjanje Računa.
8) Naročilnica – interaktivni obrazec, ki je na voljo v Trgovini in omogoča oddajo Naročila, zlasti z dodajanjem Izdelkov v Košarico in določitvijo pogojev Prodajne pogodbe, vključno z načinom dostave in plačila.
9) Kupec – subjekt, ki opravi nakup Izdelka prek spletne trgovine, sklene Prodajno pogodbo ali uporablja Elektronsko storitev v skladu s Splošnimi pogoji, ki je fizična oseba s polno poslovno sposobnostjo, pravna oseba ali organizacijska enota brez pravne osebnosti, ki ji zakon priznava pravno sposobnost;
10) Civilni zakonik – veljavni civilni zakonik;
11) Kartica izdelka – posamezna podstran trgovine, ki vsebuje informacije o posameznem izdelku.
12) Potrošnik – fizična oseba, ki s podjetnikom opravlja pravni posel, ki ni neposredno povezan z njeno gospodarsko ali poklicno dejavnostjo;
13) Račun – določenemu Kupcu dodeljen del Spletne trgovine, prek katerega lahko Kupec izvaja določene dejavnosti v okviru Spletne trgovine. Kupec dostopa do Računa z Uporabniškim imenom in z njim povezanim Geslom. Kupec se v svoj Račun prijavi po registraciji v Spletni trgovini;
14) Košarica – Elektronska storitev, ki je Kupcu na voljo v okviru Spletne trgovine in omogoča zlasti enostavno oddajo Naročila za izbrano količino Izdelkov, prikaz povzetka Cene posameznih Izdelkov in skupne Cene za vse Izdelke ter skupne vrednosti Naročila.
15) Kraj in čas dobave izdelka – poštni naslov ali prevzemno mesto, ki ga je v naročilu navedel Kupec, in trenutek, ko Kupec ali tretja oseba, ki jo je določil za prevzem, prevzame stvar v posest.
16) Plačilo – način plačila za predmet pogodbe in dostavo, naveden na naslovu formadore.si/informacije/dostava-placilo
17) Izdelek – premičnina, ki je na voljo v Spletni trgovini in je predmet Prodajne pogodbe med Kupcem in Prodajalcem;
18) Podjetnik – Kupec, ki ni Potrošnik in ki s Prodajalcem sklene Prodajno pogodbo ali Pogodbo o opravljanju storitev za namen, ki je neposredno ali posredno povezan z njegovo gospodarsko ali poklicno dejavnostjo;
19) Splošni pogoji – ta dokument;
20) Trgovina – storitev, ki jo upravlja Prodajalec in Kupcu omogoča oddajanje naročil ter nudenje drugih storitev po elektronski poti prek spletne strani https://formadore.si/.
21) Prodajalec – FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Varšava, Poljska, NIP (davčna št.): 749-186-67-05, REGON: 160026099, BANČNI RAČUN: 57 1140 1010 0000 5492 2600 1001, [email protected], Telefon: +48 22 112 16 18.
22) Prodajna pogodba – pogodba o prodaji Izdelka, sklenjena ali ki se sklepa med Kupcem in Prodajalcem prek Spletne trgovine;
23) Storitve – storitve, ki jih Prodajalec nudi Kupcem po elektronski poti v smislu določb zakona z dne 18. julija 2002 o opravljanju storitev po elektronski poti;
24) Digitalna storitev – storitev, ki Potrošniku omogoča: - ustvarjanje, obdelavo, shranjevanje ali dostop do podatkov v digitalni obliki; - souporabo podatkov v digitalni obliki, ki jih je poslal ali ustvaril Potrošnik ali drugi uporabniki te storitve; - druge oblike interakcije s pomočjo podatkov.
25) Zakon o varstvu potrošnikov – zakon z dne 30. maja 2014 o pravicah potrošnikov;
26) Digitalna vsebina – podatki, ustvarjeni in dostavljeni v digitalni obliki.
27) Tehnične zahteve – minimalne zahteve, ki so potrebne za sodelovanje z informacijskim sistemom, ki ga uporablja Prodajalec/Ponudnik storitev, tj.: (1) računalnik/prenosnik ali druga večpredstavnostna naprava z dostopom do interneta; (2) elektronska pošta; (3) spletni brskalnik: Mozilla Firefox različica 17.0 in novejša ali Internet Explorer različica 10.0 in novejša, Opera različica 12.0 in novejša, Google Chrome različica 23.0 in novejša, Safari različica 5.0 in novejša, Microsoft Edge različica 25.10586.0.0 in novejša; (4) v spletnem brskalniku omogočeni piškotki in Javascript; (5) aktiven e-poštni naslov;
28) Naročilo – izjava volje Kupca, oddana prek Naročilnice in usmerjena neposredno v sklenitev Prodajne pogodbe za Izdelek ali Izdelke s Prodajalcem.
1. Ti Splošni pogoji določajo splošne pogoje, način opravljanja storitev po elektronski poti in prodajo, ki se izvaja prek Spletne trgovine https://formadore.si/.
2. Ti Splošni pogoji so stalno na voljo na spletni strani https://formadore.si/ na način, ki omogoča njihovo pridobitev, reprodukcijo in shranjevanje njihove vsebine s tiskanjem ali shranjevanjem na nosilec podatkov v vsakem trenutku.
3. Pogoj za začetek uporabe Trgovine je seznanitev s temi Splošnimi pogoji in njihovo polno sprejetje.
4. Vsi roki se štejejo v skladu s 111. členom Civilnega zakonika, kar pomeni, da se rok, določen v dnevih, izteče z zadnjim dnem, in če je začetek roka, določenega v dnevih, določen dogodek, se pri izračunu roka ne upošteva dan, ko se je ta dogodek zgodil.
5. Uporaba Spletne trgovine je mogoča pod pogojem, da informacijski sistem, ki ga uporablja Kupec, izpolnjuje minimalne tehnične zahteve.
6. V primeru ponudbe navedenih izdelkov/storitev Prodajalec na karticah izdelkov in na drugih informacijskih straneh trgovine obvešča o funkcionalnosti izdelkov z digitalnimi elementi, digitalnih vsebin ali digitalnih storitev. Poleg tega Prodajalec obvešča o veljavnih tehničnih ukrepih za njihovo zaščito ter o pomembni združljivosti in interoperabilnosti izdelkov z digitalnimi elementi, digitalnih vsebin ali digitalnih storitev.
7. Kupec je dolžan:
a) pri registracijskem in naročilnem obrazcu v Spletni trgovini navesti samo resnične, aktualne in vse potrebne podatke ter jih nemudoma posodobiti.
b) uporabljati storitve, ki jih ponuja Prodajalec, na način, ki ne moti delovanja Prodajalca, Spletne trgovine in drugih Kupcev.
c) uporabljati storitve, ki jih ponuja Prodajalec, v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in določbami Splošnih pogojev.
d) ne posredovati vsebin nezakonite narave.
1. Storitve Prodajalec opravlja brezplačno, 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
2. Ponudnik storitev prek Spletne trgovine nudi Kupcem naslednje Elektronske storitve:
a) Uporabniški račun;
b) Košarica;
c) E-novice;
d) Oddaja naročila in sklepanje Prodajnih pogodb, pod pogoji, določenimi v teh Splošnih pogojih;
3. Uporaba Uporabniškega računa je mogoča po tem, ko Kupec skupaj izvede naslednje korake:
a) izpolni registracijski obrazec;
b) sprejme določbe teh Splošnih pogojev,
c) potrdi sklenitev Pogodbe o opravljanju storitev s klikom na aktivacijsko povezavo, ki jo Prodajalec pošlje na e-poštni naslov, ki ga je Kupec navedel med registracijo.
4. Prodajalec lahko zavrne registracijo Računa, če Kupec krši določbe III. odst. 7 Splošnih pogojev.
5. Pogodba o opravljanju storitve vodenja Uporabniškega računa v Spletni trgovini je sklenjena za nedoločen čas in preneha veljati, ko Naročnik storitve pošlje zahtevo za izbris Računa ali uporabi gumb "Izbriši račun".
6. Košarica je elektronska storitev, ki se začne, ko Kupec doda prvi Izdelek v Košarico. Košarica je enkratne narave, se opravlja brezplačno in se konča, ko Kupec odda ali preneha oddajati Naročilo. Odvisno od razpoložljivih funkcionalnosti si lahko Košarica zapomni informacije o Izdelkih, ki jih je izbral Kupec, tudi po koncu seje brskalnika, vendar ne zagotavlja razpoložljivosti izdelkov.
7. E-novice so storitev, ki se opravlja na zahtevo Kupca po sklenitvi Pogodbe in vključuje prejemanje komercialnih informacij o izdelkih in storitvah Prodajalca po elektronski poti s strani Kupcev, ki so Prodajalcu posredovali svoj e-poštni naslov, vključno zlasti z informacijami o njihovi trenutni ponudbi, promocijah, popustih in trženjskih akcijah.
8. Pogodba o opravljanju storitve E-novice je sklenjena za nedoločen čas in preneha veljati, ko Kupec pošlje zahtevo za izbris svojega e-poštnega naslova iz naročnine na E-novice ali se odjavi s pomočjo povezave v sporočilu, poslanem v okviru storitve E-novice.
9. Pogodba o opravljanju Elektronske storitve, ki omogoča oddajo Naročila v Trgovini, je sklenjena za določen čas in preneha veljati, ko je Naročilo oddano ali ko ga Kupec preneha oddajati.
10. Kupec lahko kadarkoli odpove Pogodbo o opravljanju storitev. Izjava o odpovedi Pogodbe o opravljanju storitev s strani Kupca se lahko poda zlasti s pošiljanjem njene vsebine npr. po e-pošti: [email protected].
11. Prodajalec lahko odpove Pogodbo o opravljanju storitev iz naslednjih pomembnih razlogov:
a) način uporabe Elektronskih storitev je v nasprotju s splošnimi pogoji ter načeli in namenom delovanja Spletne trgovine;
b) dejavnost Kupca je v nasprotju z veljavnimi moralnimi normami, poziva k nasilju ali storitvi kaznivega dejanja ter krši pravice tretjih oseb;
c) Kupec posreduje nezakonite vsebine ali krši določbe točke III. odst. 7 Splošnih pogojev;
12. Izjava o odpovedi Pogodbe o opravljanju storitev, ki jo poda Prodajalec, bo poslana na e-poštni naslov, ki ga je navedel Kupec.
13. Odpovedni rok za Pogodbo o opravljanju storitev za obe strani je 14 dni. Odpoved Pogodbe o opravljanju storitev s strani katerekoli stranke je enakovredna izbrisu Računa.
14. Kupec lahko vloži reklamacijo v zvezi z opravljanjem elektronske storitve prek Spletne trgovine s pošiljanjem e-poštnega sporočila na naslov: [email protected].
1. Pogodba je sklenjena v poljskem jeziku, v skladu s poljsko zakonodajo in temi splošnimi pogoji.
2. Kraj dobave blaga je na ozemlju Republike Poljske in v državah Evropske unije.
3. Vse cene, ki jih navaja Prodajalec, so izražene v evrih in so bruto cene (vključujejo DDV). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov dostave, ki so določeni v ceniku dostave.
4. Potrditev, omogočanje dostopa, ohranitev in zavarovanje vseh bistvenih določb pogodbe za prihodnji dostop do teh informacij se izvede v obliki:
a. povzetka naročila s pošiljanjem na navedeni e-poštni naslov: naročila, informacij o pravici do odstopa od pogodbe, teh splošnih pogojev v pdf različici, vzorca obrazca za odstop od pogodbe v pdf različici, povezav za samostojen prenos splošnih pogojev in vzorca odstopa od pogodbe, predračuna (pri možnosti navadnega bančnega nakazila).
5. Kupec lahko uporabi možnost shranjevanja svojih podatkov s strani trgovine, da olajša postopek oddaje naslednjega naročila. V ta namen mora Kupec navesti uporabniško ime in geslo, ki sta potrebna za dostop do njegovega računa. Uporabniško ime in geslo sta zaporedje znakov, ki jih določi Kupec, ki ju je dolžan hraniti v tajnosti in varovati pred nepooblaščenim dostopom tretjih oseb. Kupec ima kadarkoli možnost vpogleda, popravljanja, posodabljanja podatkov in brisanja računa v trgovini.
1. Naročila je mogoče oddajati 24 ur na dan.
2. Za oddajo naročila mora Kupec izvesti vsaj naslednje korake, od katerih se nekateri lahko večkrat ponovijo:
a. dodajanje izdelka v košarico;
b. izbira vrste dostave;
c. izbira vrste plačila;
d. izbira kraja dobave izdelka;
e. oddaja naročila v trgovini z gumbom "Potrdi naročilo".
3. Sklenitev pogodbe s Kupcem nastopi s trenutkom sprejema naročila s strani Prodajalca, o čemer Prodajalec obvesti Kupca v 48 urah od oddaje naročila.
4. Izvedba naročila, plačljivega po povzetju, se začne takoj, naročila, plačljivega z bančnim nakazilom ali prek sistema elektronskih plačil, pa po knjiženju plačila Kupca na račun Prodajalca.
5. Izvedba naročila Kupca je lahko odvisna od plačila celotne ali delne vrednosti naročila ali pridobitve limita trgovskega kredita v višini najmanj vrednosti naročila ali soglasja Prodajalca za pošiljanje naročila po povzetju (plačljivo ob prevzemu).
6. Kupec pooblašča Prodajalca za izdajo računa za DDV brez podpisa prejemnika v elektronski obliki (ali drugega računa, ki dokumentira prodajo v elektronski obliki). Prodajni dokument se pošlje po e-pošti v sporočilu, ki potrjuje odpremo naročila.
7. Odprema predmeta pogodbe se izvede v roku, navedenem na kartici izdelka, za naročila, sestavljena iz več izdelkov, pa v najdaljšem roku, navedenem na karticah izdelkov. Rok začne teči s trenutkom izvedbe naročila.
8. Kupljeni predmet pogodbe se pošlje z izbrano vrsto dostave Kupca na kraj dobave izdelka, ki ga je Kupec navedel v naročilu.
9. Če je kraj dobave izdelka fizična trgovina Fabryka Form, je Kupec pri prevzemu dolžan navesti številko naročila in kodo za prevzem. Prodajalec ima v primeru dobave izdelka visoke vrednosti pravico od Kupca zahtevati predložitev osebnega dokumenta ob prevzemu naročila.
10.Štandardný čas vybavenia objednávok: 2 – 14 pracovných dní. Presný čas je uvedený pri danom produkte.Ak bude dodanie trvať dlhšie ako 30 dní, zákazník môže odstúpiť od zmluvy, pokiaľ neakceptuje dlhší termín dodania.V osobitných prípadoch bude zákazník informovaný o možnom predĺžení realizácie a môže odstúpiť od zmluvy.
1. Kupec lahko uporabi naslednje načine dostave ali prevzema naročenega Izdelka:
a) Kurirska pošiljka;
b) Dostava v paketomat;
c) Osebni prevzem v trgovini Spokojna 7, Varšava.
2. Kupec lahko uporabi naslednje načine plačila:
a) BLIK;
b) Hitra nakazila Tpay;
c) Hitra nakazila PayU;
d) Plačilna kartica;
e) Gotovina kurirju ob prevzemu;
f) Plačilo PayPal;
g) Google Pay;
h) PayU obroki;
i) Tradicionalno nakazilo (predplačilo na račun);
j) PayU PayPo;
k) Apple Pay;
3. Podrobne informacije o načinih dostave in sprejemljivih načinih plačila so na voljo na straneh Trgovine.
4. Dostava Izdelka izven ozemlja Poljske poteka prek kurirske službe. Seznam držav, v katere se izvaja dostava, je na voljo med oddajo naročila.
5. Dostava Izdelka do Kupca je plačljiva, razen če Prodajna pogodba določa drugače. Stroški dostave Izdelka so Kupcu navedeni na straneh spletne trgovine v zavihku "Stroški dostave" in med oddajo Naročila, vključno s trenutkom, ko Kupec izrazi voljo, da ga zavezuje Prodajna pogodba.
6. Dostava v določene države zunaj EU je lahko povezana z dodatnimi stroški, vključno s carinskimi dajatvami, ki jih je dolžan plačati Kupec.
7. V razmerju do Kupca, ki je Potrošnik, Prodajalec vedno nosi tveganje za naključno poškodbo ali izgubo blaga med prevozom. Če so izdelki dostavljeni z očitnimi poškodbami, nastalimi med prevozom, vas prosimo, da takšno napako prijavite v 72 urah od datuma prevzema paketa pri predstavniku kurirske službe in o tem obvestite Prodajalca.
1. Z izjemo 12. odstavka spodaj lahko Potrošnik, ki je sklenil pogodbo na daljavo, od nje odstopi brez navedbe razloga in brez kakršnih koli stroškov, razen tistih, ki jih določajo zakonski predpisi, v 30 dneh od dneva, navedenega v 5. odstavku teh Splošnih pogojev.
2. Izjava o odstopu od pogodbe se lahko odda prek spletne strani https://formadore.si/informacije/vracila-reklamacije, na e-poštni naslov: [email protected] ali na naslov Prodajalca. Potrošnik lahko izjavo oblikuje samostojno ali uporabi vzorec izjave o odstopu od pogodbe, ki je priloga št. 1 ali je na voljo na spletni strani trgovine.
3. V primeru odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, se šteje, da pogodba ni bila sklenjena.
4. V primeru, da Potrošnik izbere elektronsko obliko odstopa od Prodajne pogodbe, je Prodajalec dolžan Potrošniku poslati potrdilo o prejemu izjave o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo.
5. Rok za odstop od Prodajne pogodbe začne teči z dnem, ko Potrošnik ali tretja oseba, ki jo je določil in ni prevoznik, prevzame Izdelek v posest, v primeru Prodajne pogodbe, ki:
a) zajema več Izdelkov, ki se dostavljajo ločeno, v serijah ali delih – od prevzema zadnjega Izdelka, serije ali dela v posest, ali
b) temelji na redni dostavi Izdelkov za določen čas – od prevzema prvega Izdelka v posest.
6. Pri drugih pogodbah, sklenjenih na daljavo, začne rok teči z dnem sklenitve dane pogodbe.
7. Prodajalec je dolžan nemudoma, najkasneje v 14 dneh od dneva prejema izjave Potrošnika o odstopu od pogodbe, Potrošniku vrniti vsa plačila, ki jih je prejel od njega, vključno s stroški dostave Izdelka (razen dodatnih stroškov, ki so posledica izbire načina dostave s strani Kupca, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo v Spletni trgovini). Če je Potrošnik izbral način dostave Izdelka, ki ni najcenejši običajni način dostave, ki je na voljo v Spletni trgovini, Prodajalec ni dolžan Potrošniku povrniti dodatnih stroškov, ki jih je imel in ki presegajo stroške najcenejšega običajnega načina dostave.
8. Prodajalec izvede vračilo plačila z istim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil Potrošnik, razen če se Potrošnik izrecno strinja z drugim načinom vračila, ki zanj ne povzroča nobenih stroškov. Če Prodajalec ni ponudil, da bo sam prevzel Izdelek od Potrošnika, lahko zadrži vračilo plačil, prejetih od Potrošnika, dokler ne prejme Izdelka nazaj ali dokler Potrošnik ne predloži dokazila o njegovem pošiljanju, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
9. Če ste prejeli blago v zvezi s pogodbo, ga prosimo, da ga vrnete ali predate na naslov skladišča Prodajalca: Fabryka Form, Moszna Parcela 29, 05-840 Brwinów, Poljska, nemudoma, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe. Rok je upoštevan, če blago pošljete nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.
10. Obveščamo vas, da boste morali nositi neposredne stroške vračila blaga.
11. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti Izdelka, ki je posledica uporabe Izdelka na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja Izdelka.
12. [IZKLJUČITEV PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE] Pravica do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, Potrošniku ne pripada v zvezi s pogodbami:
a) pri katerih je predmet storitve nepredizdelan Izdelek, izdelan po specifikacijah Potrošnika ali namenjen zadovoljevanju njegovih individualiziranih potreb.
b) Izdelka, dobavljenega v zapečateni embalaži, ki ga po odprtju embalaže ni mogoče vrniti zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov, če je bila embalaža odprta po dostavi,
c) Izdelkov, ki se po dostavi zaradi svoje narave neločljivo povežejo z drugimi stvarmi.
13. Določbe o potrošniku, določene zgoraj, se uporabljajo tudi za Kupce, ki so fizične osebe in sklepajo pogodbo, neposredno povezano z njihovo gospodarsko dejavnostjo, kadar iz vsebine teh pogodb izhaja, da zanje nimajo poklicnega značaja. Da bi ugotovili, ali ima tak kupec v določenih okoliščinah potrošniške pravice, je treba preveriti, ali ima sklenjena pogodba poklicni značaj na podlagi vpisa tega podjetnika v Centralno evidenco in informiranje o gospodarski dejavnosti Republike Poljske.
1. V zvezi s prodajnimi pogodbami se uporabljajo določbe, določene v Zakonu o pravicah potrošnikov (poglavje 5A).
2. Prodajalec na podlagi 558. člena §1 Civilnega zakonika v celoti izključuje odgovornost do Kupcev za stvarne in pravne napake (jamstvo). Ta določba ne velja za potrošnike in podjetnike s pravicami potrošnikov.
3. Reklamacija se lahko vloži prek spletne strani https://formadore.si/informacije/vracila-reklamacije, na e-poštni naslov: [email protected] ali na naslov Prodajalca (FORMADE Michał Wrzesień, Marszałkowska 34/50, 00-554 Varšava, Poljska).
4. Prodajalec se bo na reklamacijo odzval v 14 dneh od njenega prejema. Če Prodajalec v tem roku ne odgovori, se šteje, da je reklamacijo priznal.
5. Izdelek je v skladu s pogodbo, če so zlasti njegov opis, vrsta, količina, kakovost, popolnost in funkcionalnost v skladu s pogodbo, pri izdelkih z digitalnimi elementi pa tudi združljivost, interoperabilnost in razpoložljivost posodobitev ter primernost za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in o katerem je potrošnik obvestil Prodajalca najkasneje ob sklenitvi pogodbe in s katerim se je Prodajalec strinjal.
6. Poleg tega mora izdelek, da bi se štel za skladnega s pogodbo: biti primeren za namene, za katere se običajno uporablja izdelek te vrste, ob upoštevanju veljavnih zakonskih predpisov, tehničnih standardov ali dobrih praks, biti v taki količini in imeti take lastnosti, vključno s trajnostjo in varnostjo, pri izdelkih z digitalnimi elementi pa tudi funkcionalnost in združljivost, ki so značilne za izdelek te vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje, ob upoštevanju narave izdelka in javne izjave, ki jo je podal podjetnik, njegovi pravni predniki ali osebe, ki delujejo v njihovem imenu, zlasti v oglasu ali na etiketi, razen če podjetnik dokaže, da:
a) ni vedel za dano javno izjavo in po razumni presoji ni mogel vedeti zanjo,
b) je bila pred sklenitvijo pogodbe javna izjava popravljena pod pogoji in v obliki, v kateri je bila javna izjava podana, ali na primerljiv način,
c) javna izjava ni vplivala na odločitev potrošnika o sklenitvi pogodbe.
7. Izdelek, da bi se štel za skladnega s pogodbo, mora biti dobavljen tudi z embalažo, dodatki in navodili, katerih dobavo lahko potrošnik razumno pričakuje, in biti enake kakovosti kot vzorec, ki ga je podjetnik dal potrošniku na voljo pred sklenitvijo pogodbe, ter ustrezati opisu takega vzorca. Za izdelke z digitalnimi elementi se ustrezno uporabljajo določbe 43.k člena, odstavka 3 in 4, ter 43.l člena, odstavka 4 Zakona o pravicah potrošnikov.
8. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost izdelka s pogodbo, o kateri je govora zgoraj, če je bil potrošnik najkasneje ob sklenitvi pogodbe izrecno obveščen, da določena lastnost blaga odstopa od zahtev glede skladnosti s pogodbo, določenih v odstavkih 5 in 6 zgoraj, ter je izrecno in ločeno sprejel odsotnost določene lastnosti izdelka.
9. Če izdelek ni v skladu s pogodbo, lahko potrošnik zahteva njegovo popravilo ali zamenjavo. Prodajalec opravi popravilo ali zamenjavo v razumnem času od trenutka, ko ga je potrošnik obvestil o neskladnosti s pogodbo, in brez večjih nevšečnosti za potrošnika, ob upoštevanju specifičnosti izdelka in namena, za katerega ga je potrošnik kupil. Stroške popravila ali zamenjave, vključno zlasti s stroški poštnine, prevoza, dela in materiala, nosi Prodajalec.
10. Potrošnik da Prodajalcu na voljo izdelek, ki ga je treba popraviti ali zamenjati. Podjetnik prevzame blago od potrošnika na svoje stroške. Potrošnik ni dolžan plačati za običajno uporabo blaga, ki je bilo kasneje zamenjano.
11. Če izdelek ni v skladu s pogodbo, lahko potrošnik poda izjavo o znižanju cene ali odstopu od pogodbe, kadar:
a) je prodajalec zavrnil uskladitev izdelka s pogodbo v skladu z 43.d členom, odstavkom 2 Zakona o pravicah potrošnikov;
b) prodajalec ni uskladil izdelka s pogodbo v skladu z 43.d členom, odstavki 4–6 Zakona o pravicah potrošnikov;
c) neskladnost izdelka s pogodbo še vedno obstaja, čeprav je prodajalec poskušal izdelek uskladiti s pogodbo;
d) je neskladnost izdelka s pogodbo tako bistvena, da upravičuje znižanje cene ali odstop od pogodbe brez predhodne uporabe zaščitnih ukrepov, določenih v 43.d členu Zakona o pravicah potrošnikov;
e) iz izjave podjetnika ali okoliščin jasno izhaja, da blaga ne bo uskladil s pogodbo v razumnem času ali brez večjih nevšečnosti za potrošnika.
12. Znižana cena mora biti v takem razmerju do cene, ki izhaja iz pogodbe, v kakršnem je vrednost izdelka, ki ni v skladu s pogodbo, do vrednosti izdelka, ki je v skladu s pogodbo.
13. Prodajalec potrošniku vrne zneske, ki mu pripadajo zaradi uveljavljanja pravice do znižanja cene, nemudoma, najkasneje v 14 dneh od dneva prejema izjave potrošnika o znižanju cene.
14. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik nemudoma vrne izdelek Prodajalcu na njegove stroške. Prodajalec potrošniku vrne ceno nemudoma, najkasneje v 14 dneh od dneva prejema izdelka ali dokazila o njegovi odpremi.
15. Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, če je neskladnost izdelka s pogodbo nebistvena. Domneva se, da je neskladnost izdelka s pogodbo bistvena.
16. Prodajalec odgovarja za neskladnost izdelka s pogodbo, ki je obstajala v času njegove dobave in se je razkrila v dveh letih od tega trenutka, razen če je rok uporabnosti izdelka, ki ga je določil podjetnik, njegovi pravni predniki ali osebe, ki delujejo v njihovem imenu, daljši.
17. Če je Potrošnik najkasneje ob sklenitvi Prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel odsotnost določene lastnosti Izdelka, Prodajalec ne odgovarja za neskladnost Izdelka s Prodajno pogodbo po pravilih iz 43.b člena, odstavek 4 Zakona o pravicah potrošnikov, tj.:
a) v obsegu primernosti za namene, za katere se običajno uporabljajo Izdelki te vrste, ob upoštevanju veljavnih zakonskih predpisov, tehničnih standardov ali dobrih praks;
b) v obsegu obstoja v taki količini in posedovanja takih lastnosti, vključno s trajnostjo in varnostjo (in pri Izdelkih z digitalnimi elementi tudi funkcionalnostjo in združljivostjo), ki so značilne za to vrsto Izdelkov, ki jih Potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo Izdelka in javno zagotovilo Prodajalca, z izjemo 43.b člena, odstavka 2, točke 2 Zakona o pravicah potrošnikov;
c) če je enake kakovosti kot vzorec, ki ga je Prodajalec dal Potrošniku na voljo pred sklenitvijo Prodajne pogodbe, in ustreza opisu takega vzorca;
d) dobave Izdelka z embalažo, dodatki in navodili, katerih dobavo lahko Potrošnik razumno pričakuje.
18. Domneva se, da je neskladnost izdelka s pogodbo, ki se je pokazala v dveh letih od trenutka dobave izdelka, obstajala v trenutku njegove dobave, razen če se dokaže drugače ali če te domneve ni mogoče uskladiti s specifičnostjo izdelka ali naravo neskladnosti izdelka s pogodbo.
19. Določbe o potrošniku, določene v tem poglavju, se uporabljajo tudi za Kupce, ki so fizične osebe in sklepajo pogodbo, neposredno povezano z njihovo gospodarsko dejavnostjo, kadar iz vsebine teh pogodb izhaja, da zanje nimajo poklicnega značaja. Da bi ugotovili, ali ima tak kupec v določenih okoliščinah potrošniške pravice, je treba preveriti, ali ima sklenjena pogodba poklicni značaj na podlagi vpisa tega podjetnika v Centralno evidenco in informiranje o gospodarski dejavnosti Republike Poljske.
20. Prodajalec upošteva določbe poglavja 5B Zakona o pravicah potrošnikov glede pogodb o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Prodajalec odgovarja za neskladnost z pogodbo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki se dobavlja neprekinjeno in ki se je pojavila ali razkrila v času, ko bi morala biti v skladu s pogodbo dobavljena. Ta čas ne sme biti krajši od dveh let od trenutka dobave blaga z digitalnimi elementi. Domneva se, da se je neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve s pogodbo pojavila v tem času, če se je v tem času razkrila.
1. Prodajalec obvešča o možnosti uporabe izvensodnih načinov reševanja reklamacij in uveljavljanja zahtevkov. Njihova uporaba je prostovoljna in se lahko zgodi le, če se obe strani v sporu s tem strinjata.
2. Podrobne informacije o reševanju potrošniških sporov, vključno z možnostjo uporabe izvensodnih načinov reševanja reklamacij, uveljavljanja zahtevkov in pravili za dostop do teh postopkov, so na voljo na sedežih in spletnih straneh okrajnih (mestnih) varuhov pravic potrošnikov, vojvodskih inšpektoratov Trgovinske inšpekcije in na spletnem naslovu: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php (v poljščini) in na evropski platformi za spletno reševanje sporov (SPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/.
3. Kupec, ki je Potrošnik, ima na voljo naslednje primere možnosti uporabe izvensodnih načinov reševanja reklamacij in uveljavljanja zahtevkov: (1) predlog za rešitev spora pred stalnim arbitražnim sodiščem za potrošnike; (2) predlog za izvensodno rešitev spora pri vojvodskem inšpektorju Trgovinske inšpekcije.
1. Nobena od strank ne more biti odgovorna za neizpolnitev katere koli svoje obveznosti, če je takšna neizpolnitev posledica nepredvidljivega dogodka, ki je izven njenega nadzora, ali incidenta višje sile, vključno, vendar ne omejeno na, epidemijo, poplavo, požar, neurje, pomanjkanje surovin, stavko v prometu, delno ali popolno stavko ali zaporo. Stran, ki jo prizadenejo takšni dogodki, mora o tem nemudoma obvestiti drugo stran, najkasneje v 10 delovnih dneh po nastanku omenjenega dogodka.
2. Stranki se strinjata, da si bosta skupaj prizadevali, da bi med trajanjem takšnih dogodkov čim bolje izpolnili obveznost.
3. Ta klavzula na noben način ne omejuje pravic potrošnikov.
1. Prepovedano je, da Kupec posreduje vsebine nezakonite narave. Kontaktna točka Prodajalca, ki omogoča neposredno komunikacijo za namene Uredbe 2022/2065 o enotnem trgu digitalnih storitev in o spremembi Direktive 2000/31/ES (Akt o digitalnih storitvah/DSA), je: e-poštni naslov [email protected]. Komunikacija lahko poteka v poljskem ali angleškem jeziku.
2. V zvezi z objavljanjem vsebine in njenim deljenjem Kupec prostovoljno širi vsebino. Objavljene vsebine ne izražajo stališč Prodajalca in se ne smejo enačiti z njegovo dejavnostjo. Prodajalec ni ponudnik vsebine, temveč le subjekt, ki v ta namen zagotavlja ustrezna teleinformacijska sredstva.
3. Ocene izdelkov se lahko dodajo samo na podlagi povabila, poslanega strankam, ki so izdelek kupile. Prodajalec pošlje e-poštno sporočilo s povabilom k oceni izdelkov, kjer je na voljo povezava, ki preusmeri na stran za izražanje mnenja s strani stranke.
4. Prodajalec preverja Mnenja z uporabo e-poštnega naslova, ki je bil uporabljen v postopku nakupa ali dodeljen uporabniškemu računu.
5. Mnenja o Izdelkih se lahko oddajo samo za dejansko kupljene Izdelke v Spletni trgovini Prodajalca in s strani Kupca spletne trgovine, ki je dejansko opravil nakup ocenjevanega Izdelka.
6. Mnenja se lahko delijo neposredno na straneh trgovin ali v zunanji storitvi za zbiranje mnenj, s katero Prodajalec sodeluje in na katero usmerja na straneh spletnih trgovin.
7. Prepovedano je sklepanje fiktivnih ali navideznih Prodajnih pogodb z namenom oddaje mnenja o Izdelku.
8. Kupec se strinja z brezplačno uporabo s strani Prodajalca mnenj ali drugih vsebin, ki jih je objavil na spletnih straneh, ki pripadajo Prodajalcu, zlasti v okviru trgovine in tujih spletnih strani trgovine, kot tudi na družbenih omrežjih Prodajalca.
9. Prodajalec ne objavlja in ne naroča objavljanja neresničnih mnenj ali priporočil Kupcev drugim subjektom z namenom promocije svojih Izdelkov niti ne omogoča sponzoriranih mnenj.
10. Prepovedano je, da Kupec posreduje nezakonite vsebine, kar pomeni informacije, ki same po sebi ali s sklicevanjem na dejanje, vključno s prodajo izdelkov, niso v skladu z zakonom.
11. Prodajalec obvešča, da mnenja, ki jih objavijo Kupci, niso podvržena avtomatskemu ocenjevanju glede nedovoljenih vsebin.
12. Kupec nima pravice do:
a) objavljanja v okviru uporabe storitev osebnih podatkov tretjih oseb in širjenja podobe tretjih oseb brez zakonsko zahtevanega dovoljenja ali soglasja tretje osebe;
b) objavljanja v okviru uporabe storitev vsebin oglaševalske in/ali promocijske narave.
c) objavljanja vsebin, ki vsebujejo povezave do drugih spletnih strani;
d) objavljanja vsebin, ki se nanašajo na Izdelke ali dejavnosti konkurenčne narave glede na dejavnost Prodajalca;
e) objavljanja vsebin, ki pozivajo k nasilju, sovraštvu, diskriminaciji iz kakršnih koli razlogov, vključno na podlagi spolnih, spolnih, narodnostnih, etničnih, rasnih, verskih razlik;
f) objavljanja vsebin, ki vsebujejo kletvice ali druge žaljive vsebine;
g) objavljanja vsebin, ki predstavljajo poskus goljufije ali druge zakonsko prepovedane dejavnosti;
h) objavljanja vsebin, ki kršijo avtorske pravice ali osebnostne pravice drugih;
i) objavljanja vsebin, ki kršijo druge splošno veljavne zakonske predpise.
13. Kupec izjavlja, da:
a) je upravičen do uporabe avtorskih premoženjskih pravic, pravic industrijske lastnine in/ali sorodnih pravic do – ustrezno – del, predmetov pravic industrijske lastnine (npr. blagovnih znamk) in/ali predmetov sorodnih pravic, ki sestavljajo vsebine;
b) je objava in deljenje v okviru storitev osebnih podatkov, podobe in informacij o tretjih osebah potekalo na zakonit, prostovoljen način in s soglasjem oseb, na katere se nanašajo;
c) se strinja z vpogledom v objavljene vsebine s strani drugih Kupcev in Prodajalca ter pooblašča Prodajalca, da jih brezplačno uporablja v skladu z določbami teh Splošnih pogojev;
d) se strinja z izdelavo predelav del v smislu Zakona o avtorski in sorodnih pravicah.
14. Prodajalec lahko v primeru ugotovitve, da mnenje ne izpolnjuje pogojev, določenih v Splošnih pogojih, sprejme moderacijske ukrepe, tj. odstrani mnenje ali zavrne njegovo objavo.
15. V primeru, da tretja oseba (drug Kupec ali druga oseba ali subjekt) meni, da so v določenem mnenju nezakonite vsebine, lahko ta oseba to prijavi Prodajalcu na e-poštni naslov [email protected]. Prijava mora vsebovati:
a) ime in priimek ali naziv ter e-poštni naslov osebe ali subjekta, ki prijavo podaja;
b) izjavo, ki potrjuje dobronamerno prepričanje osebe ali subjekta, ki prijavo podaja, da so informacije in očitki v njej pravilni in popolni.
c) utemeljitev, zakaj dano mnenje predstavlja nezakonito vsebino;
d) jasno navedbo natančne elektronske lokacije informacij (npr. informacije, ki omogočajo identifikacijo nezakonitih vsebin);
16. Prodajalec pošlje prijavitelju potrdilo o prejemu prijave, če je bil naveden e-poštni naslov prijavitelja.
17. Prodajalec prijavo obravnava v 14 dneh od dneva njenega prejema in to na objektiven način ter z ustrezno skrbnostjo.
18. Odločitev Prodajalca je lahko odstranitev ali ohranitev mnenja v Trgovini.
19. Prodajalec nemudoma obvesti (prijavitelja in osebo, ki je objavila prijavljeno mnenje) o svoji odločitvi skupaj z utemeljitvijo. Zoper odločitev je mogoča pritožba. Prodajalec pritožbo obravnava v 14 dneh od dneva njenega prejema.
1. Osebne podatke, ki jih posredujejo Kupci, Prodajalec zbira in obdeluje v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in v skladu s Politiko zasebnosti.
2. Prodajalec uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotavljanje varstva obdelovanih osebnih podatkov.
3. Dodatna pojasnila glede varstva osebnih podatkov so vsebovana v zavihku "Politika zasebnosti", ki je na voljo na Spletni strani.
1. Vse pravice do Spletne trgovine, vključno z avtorskimi premoženjskimi pravicami, pravicami intelektualne lastnine do njenega imena, internetne domene, spletne strani Spletne trgovine, kot tudi do obrazcev, logotipov, pripadajo Prodajalcu, njihova uporaba pa je lahko le na način, določen in v skladu s Splošnimi pogoji.
2. Pravo, ki se uporablja za pogodbe s Kupci, je poljsko pravo. Konvencija Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga, sestavljena na Dunaju 11. aprila 1980, se ne uporablja.
3. Izbira poljskega prava kot veljavnega ne odvzema strankam, ki so potrošniki, varstva, ki jim ga zagotavlja pravo, veljavno za njihovo običajno prebivališče v EU.
4. V zadevah, ki niso urejene v teh splošnih pogojih, se uporabljajo poljski predpisi.
5. Reševanje morebitnih sporov, ki nastanejo med Prodajalcem in Kupcem, ki je Podjetnik, je v pristojnosti sodišča, pristojnega po sedežu Prodajalca.
6. O vseh spremembah teh Splošnih pogojev bo vsak Kupec obveščen z informacijami na glavni strani Spletne trgovine skupaj z datumom začetka veljavnosti. Kupci, ki imajo Račun, bodo dodatno obveščeni o spremembah na njihov navedeni e-poštni naslov. Rok za začetek veljavnosti sprememb ne bo krajši od 14 dni od dneva njihove objave. V primeru, da Kupec, ki ima Račun stranke, ne sprejema nove vsebine Splošnih pogojev, je dolžan o tem obvestiti Prodajalca v 14 dneh od datuma obvestila o spremembi Splošnih pogojev. Obvestilo Prodajalcu o nesprejemanju nove vsebine Splošnih pogojev povzroči prenehanje Pogodbe.
12.06.2025